Wanneer moet ik de bestelling afhalen?

Alle leerlingen die in één van onderstaande huizen of richtingen les volgen en die aanvullende praktijkkledij of nieuwe praktijkkledij moeten aankopen, dienen op maandag 26 augustus, woensdag 28 augustus of vrijdag 30 augustus naar het economaat te komen om die kledij alvast te passen. Op maandag en vrijdag ben je welkom van 8u00 tot 12u00 en van 13u00 tot 16u00 en op woensdag van 9u00 tot 12u00 en van 13u00 tot 17u00. Wanneer je bestelling klaar is ontvang je een bericht via smartschool.

– alle richtingen uit het Huis van Gastronomie

2 Restaurant & Bakkerij, 2 Voeding & Horeca, 3 Bakkerij, 3 Horeca, 3 Restaurant en keuken, 4 Bakkerij, 4 Horeca, 4 Restaurant en keuken, 5 Brood-en banketbakkerij, 5 Grootkeuken en catering, 5 Horeca, 5 Restaurant en keuken, 6 Brood-en banketbakkerij, 6 Grootkeuken en catering, 6 Horeca, 6 Restaurant en keuken en 7 Wereldgastronomie

– alle richtingen uit het Huis van Esthetische verzorging

3 Haar- en schoonheidsverzorging, 3 Wellness & lifestyle, 4 Haar- en schoonheidsverzorging, 4 Wellness & lifestyle, 5 Haarverzorging, 5 Schoonheidsverzorging, 5 Wellness & Schoonheid, 6 Haarverzorging, 6 Schoonheidsverzorging, 6 Wellness & schoonheid en 7 Haarstilist

– alle jaren van de richting Onthaal en recreatie

3 Onthaal & recreatie, 4 Onthaal & recreatie, 5 Onthaal & recreatie, 6 Onthaal & recreatie en 7 Gespecialiseerd recreatiemedewerker

Foutmelding bij het toevoegen aan winkelmand?

Soms kan het gebeuren dat u een foutmelding 502 krijgt wanneer u een pakket probeert toe te voegen aan uw winkelmand. Dit heeft te maken met een overbelasting op die moment van de webshop. Waarschijnlijk gaat het dan ook om een groot pakket (Haarzorg, Verzorging, Bakkerij, …).

U probeert het best om datzelfde pakket ‘s morgens of ‘s avonds toe te voegen aan uw winkelmand. Dan lukt het waarschijnlijk wel.

Wie moet bestellen via de webshop?

Iedereen die is ingeschreven in onze school bestelt het materiaal dat nodig is bij de start van het schooljaar. Deze bestelling vervangt de eerste schoolfactuur.

De knop ‘In mandje’ werkt niet

Wellicht heeft u een productenlijst waarin één of meerdere producten extra informatie vragen. Voor kledij en schoenen wordt bijvoorbeeld vaak gevraagd om een maat in te geven. Zolang u dit niet heeft gedaan, zal de knop onbeschikbaar blijven.

Wanneer moet ik mijn bestelling plaatsen?

Onze webshop is actief vanaf 30 juni. Je plaatst je bestelling best vóór 10 juli. Wie zijn bestelling plaatst na 10 juli is niet zeker om tijdig materiaal en kledij te hebben. Ook is de helpdesk niet beschikbaar tussen 10 juli en 25 augustus.