FAQ

Bestellen

Categorie: Bestellen

Wellicht heeft u een productenlijst waarin één of meerdere producten extra informatie vragen. Voor kledij en schoenen wordt bijvoorbeeld vaak gevraagd om een maat in te geven. Zolang u dit niet heeft gedaan, zal de knop onbeschikbaar blijven.

Categorie: Bestellen

Soms kan het gebeuren dat u een foutmelding 502 krijgt wanneer u een pakket probeert toe te voegen aan uw winkelmand. Dit heeft te maken met een overbelasting op die moment van de webshop. Waarschijnlijk gaat het dan ook om een groot pakket (Haarzorg, Verzorging, Bakkerij, …).

U probeert het best om datzelfde pakket ‘s morgens of ‘s avonds toe te voegen aan uw winkelmand. Dan lukt het waarschijnlijk wel.

Categorie: Bestellen

Onze webshop is actief vanaf 30 juni. Je plaatst je bestelling best vóór 10 juli. Wie zijn bestelling plaatst na 10 juli is niet zeker om tijdig materiaal en kledij te hebben. Ook is de helpdesk niet beschikbaar tussen 10 juli en 25 augustus.

Categorie: Bestellen

Iedereen die is ingeschreven in onze school bestelt het materiaal dat nodig is bij de start van het schooljaar. Deze bestelling vervangt de eerste schoolfactuur.

Betalen

Categorie: Betalen

Na het plaatsen van de bestelling wordt u gevraagd om een online betaling uit te voeren. Pas wanneer deze betaling is geregistreerd, wordt de bestelling doorgegeven in ons systeem.

Categorie: Betalen

U kan online betalen via bancontact (gewone bankkaart).

Bestelling afhalen

Categorie: Bestelling afhalen

We vragen om de bevestigingsmail voor te leggen bij afhalen. Dit mag ook op de smartphone getoond worden.

Categorie: Bestelling afhalen

Dat is geen probleem! Vermeld dit misschien best bij de opmerking bij de bestelling.

Categorie: Bestelling afhalen

Deze ga je samen met de LO-leerkracht afhalen tijdens de eerste LO les.

Categorie: Bestelling afhalen

Alle leerlingen die in één van onderstaande huizen of richtingen les volgen en die aanvullende praktijkkledij of nieuwe praktijkkledij moeten aankopen, dienen op maandag 26 augustus, woensdag 28 augustus of vrijdag 30 augustus naar het economaat te komen om die kledij alvast te passen. Op maandag en vrijdag ben je welkom van 8u00 tot 12u00 en van 13u00 tot 16u00 en op woensdag van 9u00 tot 12u00 en van 13u00 tot 17u00. Wanneer je bestelling klaar is ontvang je een bericht via smartschool.

– alle richtingen uit het Huis van Gastronomie

2 Restaurant & Bakkerij, 2 Voeding & Horeca, 3 Bakkerij, 3 Horeca, 3 Restaurant en keuken, 4 Bakkerij, 4 Horeca, 4 Restaurant en keuken, 5 Brood-en banketbakkerij, 5 Grootkeuken en catering, 5 Horeca, 5 Restaurant en keuken, 6 Brood-en banketbakkerij, 6 Grootkeuken en catering, 6 Horeca, 6 Restaurant en keuken en 7 Wereldgastronomie

– alle richtingen uit het Huis van Esthetische verzorging

3 Haar- en schoonheidsverzorging, 3 Wellness & lifestyle, 4 Haar- en schoonheidsverzorging, 4 Wellness & lifestyle, 5 Haarverzorging, 5 Schoonheidsverzorging, 5 Wellness & Schoonheid, 6 Haarverzorging, 6 Schoonheidsverzorging, 6 Wellness & schoonheid en 7 Haarstilist

– alle jaren van de richting Onthaal en recreatie

3 Onthaal & recreatie, 4 Onthaal & recreatie, 5 Onthaal & recreatie, 6 Onthaal & recreatie en 7 Gespecialiseerd recreatiemedewerker

Producten

Categorie: Producten

Ja, dit is verplicht. Wij kiezen prijs-kwaliteit voor het juiste materiaal aangepast aan de eisen voor elke studierichting. Wij wensen dat onze leerlingen uniforme kledij hebben.

Categorie: Producten

Ja, dat is geen enkele probleem!

Categorie: Producten

Je kan kledij bij het afhalen passen. Nadien kan je niet meer ruilen.