Algemene voorwaarden

1) COLOMAplus maakt deel uit van de vzw KITOS, die via zijn online webwinkel de producten aanbiedt die elke leerling in de betrokken klas nodig heeft om goed te functioneren binnen die klas. Het gaat veelal over praktijkmateriaal en praktijkkledij. Onze webwinkel stelt zich enkel en alleen ten dienste van de leerlingen van COLOMAplus en/of hun ouders. 

Vzw KITOS, COLOMAplus: 
Tervuursesteenweg 2, 2800 Mechelen 
Telefoonnummer: +32 15 42 27 03 
E-mail: info@colomaplus.be 

De campus behoort tot de vzw KITOS: 
Tervuursesteenweg 2, 2800 Mechelen 

2) Wanneer u een bestelling wenst te doen kan dit uitsluitend via de webpagina verkoop.colomaplus.be, ook terug te vinden via de site van de school: www.colomaplus.be. In de rubriek praktische vindt u de ‘webshop’. Op deze webpagina kiest u een klas en dan opent een menu met de noodzakelijke attributen. Volg verder de instructies. 

3) De op onze webwinkel gepubliceerde prijzen zijn de definitieve prijzen, uitgedrukt in euro’s (€), inclusief btw.  

4) Op het einde van de bestelprocedure wordt u gevraagd enkele verplichte velden in te vullen. Belangrijk is de schrijfwijze van de naam van de leerling. 

5) Op het einde van de bestelprocedure wordt u, voor het afrekenen van uw aankopen, de volgende wijze van betaling voorgesteld: bancontact. U dient de totale bestelling te betalen op het moment van de plaatsing van de bestelling 

6) Alle leerlingen die in één van onderstaande huizen of richtingen les volgen en die aanvullende praktijkkledij of nieuwe praktijkkledij moeten aankopen, dienen op maandag 26 augustus, woensdag 28 augustus of vrijdag 30 augustus naar het economaat te komen om die kledij alvast te passen. Op maandag en vrijdag ben je welkom van 8u00 tot 12u00 en van 13u00 tot 16u00 en op woensdag van 9u00 tot 12u00 en van 13u00 tot 17u00. Wanneer je bestelling klaar is ontvang je een bericht via smartschool.

– alle richtingen uit het Huis van Gastronomie

2 Restaurant & Bakkerij, 2 Voeding & Horeca, 3 Bakkerij, 3 Horeca, 3 Restaurant en keuken, 4 Bakkerij, 4 Horeca, 4 Restaurant en keuken, 5 Brood-en banketbakkerij, 5 Grootkeuken en catering, 5 Horeca, 5 Restaurant en keuken, 6 Brood-en banketbakkerij, 6 Grootkeuken en catering, 6 Horeca, 6 Restaurant en keuken en 7 Wereldgastronomie

– alle richtingen uit het Huis van Esthetische verzorging

3 Haar- en schoonheidsverzorging, 3 Wellness & lifestyle, 4 Haar- en schoonheidsverzorging, 4 Wellness & lifestyle, 5 Haarverzorging, 5 Schoonheidsverzorging, 5 Wellness & Schoonheid, 6 Haarverzorging, 6 Schoonheidsverzorging, 6 Wellness & schoonheid en 7 Haarstilist

– alle jaren van de richting Onthaal en recreatie

3 Onthaal & recreatie, 4 Onthaal & recreatie, 5 Onthaal & recreatie, 6 Onthaal & recreatie en 7 Gespecialiseerd recreatiemedewerker

Bestellingen die geplaatst zijn na 10 juli zullen mogelijks niet tijdig klaarliggen.  

Wij sturen, onder geen enkel beding, goederen op. 

7) Wij plaatsen onze bestellingen tijdig bij de verschillende firma’s. Indien er toch goederen later geleverd worden dan oorspronkelijk gepland, vragen wij hier om uw begrip. We doen al het nodige om naleveringen zo snel mogelijk aan de leerlingen te bezorgen. Naleveringen worden gecommuniceerd via Smartschool, het is daarom belangrijk dat de leerling dagelijks zijn/haar Smartschool checkt. 

8) Bij afhaling van de goederen is er mogelijkheid om de kledij te passen. Daarna is het niet meer mogelijk om kledij te ruilen. 

9) Klachten over goederen dienen ons toe te komen binnen de 8 dagen na de aflevering; na deze termijn zal er geen gevolg gegeven worden aan klachten. Bij ontvangst van de goederen moet er nagegaan worden of de stukken in goede staat zijn. 

10) Afbeeldingen en specificaties bij de producten in het aanbod zijn indicaties en kunnen geen aanleiding zijn tot schadevergoeding of ontbinding van de overeenkomst.