Wanneer moet ik de bestelling afhalen?

Kijk in het schema wanneer de goederen voor uw klas worden uitgeleverd. Indien uw klas hier niet tussen staat, betekent dit dat alle producten tijdens de eerste weken zullen worden uitgeleverd aan de leerlingen. U hoeft dan niet naar een afhaalmoment te komen.

Dinsdag 29/08 9.00u – 12.00u 13.00u – 17.00u Woensdag 30/08 9.00u – 12.00u 13.00u – 17.00u  Dinsdag 29/08 09.00u – 12.00u
2 Restaurant & Bakkerij 
2 Voeding & Horeca 
3 Brood- en banketbakkerij 
3 Horeca 
3 Restaurant en keuken 

4 Horeca
4 Brood- en banketbakkerij
4 Restaurant en keuken

5 Grootkeuken  & Catering
5 Horeca 
5 Restaurant en keuken
3 Onthaal & recreatie

4 Onthaal & recreatie

5 Onthaal & recreatie  
5 Brood- en banketbakkerij

6 Onthaal & recreatie  
6 Brood- en banketbakkerij en confiserie  
6 Grootkeuken  
6 Hotel 
6 Restaurant en keuken  

7 Gespecialiseerd recreatiemedewerker
7 Banketbakkerij en chocoladebewerking  
7 Wereldgastronomie 
3 Haar- en schoonheidsverzorging 
3 Wellness & Lifestyle  

4 Haar- en schoonheidsverzorging
4 Wellness & Lifestyle 

Dinsdag 29/08 13.00u – 17.00u

5 Haarverzorging
5 Schoonheidsverzorging
5 Wellness & Lifestyle
6 Schoonheidsverzorging

Woensdag 30/08 9.00u – 12.00u

6 Haarzorg
7 Haarzorg

  

  
   

Foutmelding bij het toevoegen aan winkelmand?

Soms kan het gebeuren dat u een foutmelding 502 krijgt wanneer u een pakket probeert toe te voegen aan uw winkelmand. Dit heeft te maken met een overbelasting op die moment van de webshop. Waarschijnlijk gaat het dan ook om een groot pakket (Haarzorg, Verzorging, Bakkerij, …).

U probeert het best om datzelfde pakket ‘s morgens of ‘s avonds toe te voegen aan uw winkelmand. Dan lukt het waarschijnlijk wel.

Wie moet bestellen via de webshop?

Iedereen die is ingeschreven in onze school bestelt het materiaal dat nodig is bij de start van het schooljaar. Deze bestelling vervangt de eerste schoolfactuur.

De knop ‘In mandje’ werkt niet

Wellicht heeft u een productenlijst waarin één of meerdere producten extra informatie vragen. Voor kledij en schoenen wordt bijvoorbeeld vaak gevraagd om een maat in te geven. Zolang u dit niet heeft gedaan, zal de knop onbeschikbaar blijven.

Wanneer moet ik mijn bestelling plaatsen?

Onze webshop is actief vanaf 30 juni. Je plaatst je bestelling best vóór 10 juli. Wie zijn bestelling plaatst na 10 juli is niet zeker om tijdig materiaal en kledij te hebben. Ook is de helpdesk niet beschikbaar tussen 10 juli en 25 augustus.